„Hyundai IONIQ 5“ atsinaujina – pagal WLTP standartą važiavimo atstumas mieste net 710 km

Pradedant naujuosius „Hyundai IONIQ 5“ modelio metus, automobilyje atsirado daug atnaujinimų – tai naujas didesnis 77,4 kWh akumuliatorius ir akumuliatoriaus pašildymo funkcija, išmanieji amortizatoriai, kurie pagerina komfortą ir važiavimo kokybę, bei pasirenkami skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai.

„Hyundai IONIQ 5“ gamyba jau perkeliama į 2023-jų modelio metų automobilių gamybą. Naujajame „IONIQ 5“ bus sumontuotas naujas 77,4 kWh aukštos įtampos akumuliatorius, kuri padidins WLTP metodu matuojamą važiavimo atstumą kombinuotam ciklui iki 507 kilometrų, o važiuojant mieste – iki 710 km (galiniais varančiaisiais ratais varoma versija su 19 colių ratais). Kartu padidėjo ir automobilio galios rodikliai: galiniais varančiaisiais ratais varomos versijos galia dabar yra 229 arklio galios, o keturiais ratais varomos versijos – 100 arklio galių priekyje ir 225 arklio galios gale.

Nauja aukštos įtampos akumuliatoriaus pašildymo funkcija, veikianti kartu su navigacijos sistema, užtikrina, kad „IONIQ 5“ pakeliui į įkrovimo vietą automatiškai pakeltų akumuliatoriaus temperatūrą ir užtikrintų didžiausią įmanomą įkrovimo greitį. Šaltuoju metų laiku ši funkcija gerokai padidina įkrovimo greitį. Funkcija įsijungia automatiškai, kai navigacijos sistemoje kaip kelionės tikslas įvedama įkrovimo vieta. Akumuliatoriaus pašildymo funkcija bus standartinės įrangos dalis visose „IONIQ 5“ versijose nuo 2023-jų modelio metų.

Lietuvoje „IONIQ 5“ modelis taip pat gaus naują įrangos lygį – „Ultimate“. Be kita ko, salone įrengti standartinėje įrangoje esantys naujas skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai. Skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai (Digital Side Mirror, DSM) jau buvo siūlomi „IONIQ 5“ Korėjos modeliams, o dabar juos pirmą kartą gali įsigyti „Hyundai“ pirkėjai Europoje. Skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai sumažina oro pasipriešinimą ir suteikia „IONIQ 5“ vairuotojui aiškų vaizdą į galą, net esant blogoms oro sąlygoms.

Nauji išmanieji amortizatoriai (Smart Frequency Damper, SFD), kurie yra standartinė visų „IONIQ 5“ modelių įranga, pagerina galinės ašies pakabos reakciją ir tokiu būdu užtikrina didesnį vairavimo komfortą.

„Hyundai“ pradėjo pasaulinę „IONIQ 5“ modelio prekybą 2021 m. vasarį. Tai pirmasis „Hyundai Motor Group“ modelis, sukurtas ant specialios grupės sukurtos visiškai elektrinių automobilių modulinės platformos (Electric Global Modular Platform, E-GMP). Praėjusiais metais „IONIQ 5“ laimėjo keletą lyginamųjų testų ir apdovanojimų, įskaitant prestižinį „Pasaulio metų automobilio“ (World Car of the Year) titulą.

Europos automobilių pirkėjai 2023-jų modelio metų „IONIQ 5“ versiją galės įsigyti nuo 2022 m. antrojo pusmečio. Atnaujinto modelio kainos prasideda nuo 50 990 eurų (IONIQ 5 77 kWh 229 AG Style).