SANTA FE
Didesnis. Geresnis. Dailesnis.
Hyundai SANTA FE
Kaina nuo 44 990 €
Papildomos komplektacijos brošiūra
Parsisiųsti čia (PDF)Kainos, techniniai duomenys ir įranga
Parsisiųsti čia (PDF)PIRMTAKAS IR IKONA – JAU 20 METŲ
Mūsų etaloninis visos Europos miesto visureigis atnaujintas iš pagrindų – kad užtikrintų daugiau erdvės, komforto ir atsipalaidavimo kelyje. SANTA FE pasižymi drąsesniu ir išraiškingesniu dizainu, įspūdinga naujų technologijų gausa, hibridinėmis transmisijomis bei revoliucinėmis saugos funkcijomis.

EFEKTYVIOS TRANSMISIJOS
Mažiau taršos, daugiau galios: naujosios hibridinių ir „plug-in“ tipo hibridinių modelių benzininės transmisijos yra tikri šedevrai, leidžiantys sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir taupyti degalus. Taip pat galima dyzelinė versija.

Hibridas su 1,6 l T-GDI turbininiu varikliu
Naująjį „SANTA FE Hybrid“ varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 44,2 kW elektrinis variklis, kurį maitina 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius. Komplektuojamas su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Bendras galingumas – 230 AG.

„Plug-in“ hibridas su 1,6 T-GDi varikliu
„Plug-in“ tipo modelį varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 66,9 kW elektrinis variklis, kurį maitina 13,8 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Bendras galingumas – 265 AG.

2,2 l „Smartstream“ dyzelinė versija
Keturių cilindrų „Smartstream“ dyzelinis variklis išvysto 194 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Naujojo variklio bloko gamyboje vietoj plieno naudojamas aliuminis, todėl jo svoris mažesnis 19,5 kg. Be to, patobulinti ir daugelis kitų komponentų, todėl šis modelis pažymi didesniu degalų vartojimo efektyvumu. Taip pat jame įrengta 2200 bar įpurškimo sistema, leidžianti padidinti bendrą variklio našumą.
IŠORĖ

TVIRTAS, BET ELEGANTIŠKAS
Didesnis, drąsesnis, išraiškingesnis – šis SANTA FE puikuojasi visiškai atnaujintu dizainu. Naujoji išvaizda pasižymi nepriekaištinga derme tarp raumeningo tvirtumo ir glotnios elegancijos bei išreiškia visiškai naują požiūrį į dizainą didelių miesto visureigių segmente.

Išskirtinai traukiantis akį
Į standartinę komplektaciją įeina nauji kombinuoti LED priekiniai žibintai su unikaliais T formos LED dienos šviesos žibintais. Tvirta slydimo plokštė ant apatinio bamperio pagerina oro įsiurbimą apačioje. O charakteringos aerodinaminės oro įleidimo angos didina oro srauto efektyvumą.

Nepajudinamai užtikrintas
Galiniai žibintai išsiskiria nauju linijiniu dizainu, atkartojančiu raudoną atšvaito juostą, tokiu būdu pabrėžiant plačią automobilio stovėseną. SANTA FE yra pirmasis „Hyundai“ Europoje, kurio dyzelinius modelius galima pasirinktinai komplektuoti su 20 col. ratlankiais. „Plug-in“ tipo hibridai ir hibridai gali būti komplektuojami su specialiais 19 col. (maks.) ratlankiais.

Suasmeninkite SANTA FE pagal savo skonį
Naująjį SANTA FE galima rinktis iš 9 nuostabių išorės spalvų, sukurtų semiantis įkvėpimo iš pačios gamtos. Į pasiūlą įtrauktos trys naujos spalvos, suteiksiančios dar daugiau galimybių kurti individualų stilių: „Glacier White“, „Taiga Brown“, „Lagoon Blue“. Pirmą kartą „Hyundai“ istorijoje į naujojo SANTA FE seriją įtrauktas „Calligraphy“ modelis, pasižymintis dar rafinuotesniu charakteriu. Jis komplektuojamas su specialaus dizaino 20 col. ratlankiais ir kėbulo spalvos bamperiais bei šonų apdaila.
VIDUS

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS MEDŽIAGOS. DAUGYBĖ ERDVĖS. REVOLIUCINĖS TECHNOLOGIJOS
Daugiau vietos, daugiau komforto ir daugiau atsipalaidavimo, palyginti su ankstesniu modeliu. Vos įlipus į SANTA FE apima prabangos pojūtis: kiekvienas komponentas puikuojasi aukščiausios kokybės švelnios tekstilės arba odos apdaila.

Galima rinktis 7 sėdimų vietų SANTA FE, be to, pirmą kartą „Hyundai“ istorijoje į naujojo SANTA FE seriją įtrauktas „Calligraphy“ modelis, pasižymintis dar rafinuotesniu charakteriu. Jis pasižymi dygsniuotais napos odos sėdynių apmušalais, charakteringa šlifuoto aliuminio konsole, zomšos lubų apdaila ir perforuotos odos vairu.

Projekcinis ekranas
Projekcinis ekranas užtikrina didesnį saugumą leisdamas vairuotojui aiškiai matyti ant priekinio stiklo svarbią informaciją, pavyzdžiui, greitį, navigacijos komandas ir įspėjimus.

Išmanusis elektrinis bagažinės dangtis
Mėgaukitės patogiu pakrovimu. Išmanusis elektrinis bagažinės dangtis* automatiškai atsidaro, kai vairuotojas priartėja prie automobilio ir išmaniojo rakto sistema tai aptinka.
* Funkcija negalima „Comfort“ modelyje.

Universalus bagažo skyrius
SANTA FE sukurtas taip, kad jame tilptų visi jūsų aktyviam gyvenimui reikalingi dalykai, o lanksti sėdynių sistema užtikrina pakankamai vietos tiek keleiviams, tiek bagažui. Jo bagažinės talpa yra 130 litrų (VDA). Be to, antrosios ir trečiosios eilės sėdynės per kelias sekundes gali būti visiškai nulenktos padidinant talpą net iki 1649 litrų.
DINAMIKA

SANTA FE NAŠUMAS IR EFEKTYVUMAS
Didesnis efektyvumas ir daugiau galios. SANTA FE pasižymi visiškai nauja variklių serija, įskaitant naująjį „R“ dyzelinį variklį, išmetantį mažesnį CO2 kiekį, ir yra pirmasis „Hyundai“ Europoje, kuris komplektuojamas su naująja „Smartstream“ hibridine ir „plug-in“ tipo hibridine transmisija. Dyzelinis variklis komplektuojamas su 8 laipsnių šlapiosios dvigubos sankabos pavarų dėže (8DCT), kuri leidžia pagerinti įsibėgėjimą ir padidinti degalų suvartojimo efektyvumą.

Hibridas
Komplektuojamas su nauju 1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininiu tiesioginio įpurškimo varikliu su turbokompresoriumi ir 44,2 kW elektriniu varikliu, kurį maitina 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius.

„Plug-in“ tipo hibridas
Elektrinis, kai norite. Benzininis, kai reikia. Šį modelį varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 66,9 kW elektrinis variklis, kurį maitina 13,8 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius.
* Funkcija negalima „Comfort“ modelyje.

2,2 l „Smartstream“ dyzelinis variklis
Keturių cilindrų „Smartstream“ dyzelinis variklis išvysto 194 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Naujojo variklio bloko gamyboje vietoje plieno naudojamas aliuminis, todėl jo svoris mažesnis 19,5 kg. Be to, patobulinti ir daugelis kitų komponentų, todėl šis modelis pažymi didesniu degalų vartojimo efektyvumu. Taip pat jame įrengta 2200 bar įpurškimo sistema, leidžianti padidinti bendrą variklio našumą.

Vairavimo režimo ir kelio dangos selektorius
Sniegas ar smėlis? Sportinis ar ekonominis? Rinkitės jūs. Galite lengvai keisti vairavimo režimus pagal kelio sąlygas ir savo nuotaiką. Pasirinkite „Sport“ režimą, jei norite padidinti našumą ir atitinkamai optimizuoti droselio atsaką, pavarų perjungimą ir vairo pasukimą. „Eco“ režimu efektyviausiai naudojami degalai ir atitinkamai optimizuojamas įsibėgėjimas, pavarų perjungimas bei oro kondicionavimo sistemos veikimas. „Comfort“ režimu pasiekiamas įprastas našumas ir geras degalų suvartojimo efektyvumas.

Sniego režimas
Optimizuojamas automobilio valdymas sumažinant ratų slydimą ant slidaus, sniegu padengto kelio: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems varomiesiems ratams.

Smėlio režimas
Optimizuojamas automobilio pajudėjimas iš vietos ir našumas ant minkštos, didelio pasipriešinimo kelio dangos: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems varomiesiems ratams.

Purvo režimas
Atitinkamai optimizuojamas našumas ant slidžios, didelio pasipriešinimo kelio dangos: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems varomiesiems ratams.

Visiškai nauja automobilio platforma
„Santa Fe“ sukurtas naudojant naują trečiosios kartos „Hyundai“ transporto priemonių platformą, kuri leido pagerinti našumą, valdymą, degalų suvartojimo efektyvumą ir saugumą.

Našumą didinanti pakaba
„MacPherson“ pakaba padidina automobilio stabilumą ir pagerina manevringumą. Kelių saugiklių galinė pakaba užtikrina patogesnį vairavimą ir užima mažiau vietos.
HIBRIDAS

NAUJA HIBRIDINĖ TRANSMISIJA: DIDESNIS EFEKTYVUMAS IR DAUGIAU GALIOS
Dėl dinaminio tiesioginio įpurškimo benzininio variklio ir akumuliatoriumi varomo galingo elektrinio variklio tandemo „Santa Fe Hybrid“ degalų ekonomiškumą perkelia į kitą lygį. Jums nereikės įkrauti akumuliatoriaus ar keisti vairavimo įpročių. Hibride sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai, o kartais jie abu naudojami lygiagrečiai.

Galingas elektrinis variklis
Mėgaukitės elektriniu greitėjimu. 44,2 kW elektrinis variklis sukuria aukštą sukimo momentą ir užtikrina didelį efektyvumą. Automobiliui tai leidžia įspūdingai įsibėgėti pajudėjus iš vietos.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius
Puikiomis įkrovimo / iškrovimo savybėmis pasižymintis 1,49 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai efektyviai važiuoti elektriniu režimu ir kaupti energiją.

Nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė
Naujai sukurta 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina geresnį transmisijos veikimą ir didesnį degalų efektyvumą, palyginti su ankstesniu modeliu.

Erdvę taupanti naujoji platforma
Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje.

Energijos srautas
Hibridiniame modelyje sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai. Sparčiai greitėjant arba važiuojant įkalnėn, elektrinis ir benzininis varikliai veikia lygiagrečiai, kad padidintų greitėjimą ir sumažintų degalų sąnaudas. Regeneracinio stabdymo sistema įkrauna akumuliatorių naudodama elektrinį variklį automobiliui sulėtinti. Tuomet energija, sukaupta akumuliatoriuje, paleidžia elektrinį variklį, kad jis padėtų pagreitėti, važiuoti įkalnėje arba mažu greičiu.
PLUG-IN

„SANTA FE PLUG-IN HYBRID“: ELEKTRINĖ GALIA IR LANKSTUMAS
Novatoriškos visiškai lygiagrečiai veikiančios hibridinės pavaros sistemos, kurią sudaro naujas 180 AG 1,6 litro T-GDi variklis ir 66,9 kW elektrinis variklis, išvystoma bendra galia siekia 265 AG. Galingas 13,8 kWh akumuliatorius leidžia persijungti į elektrinį režimą vienu mygtuko paspaudimu. Pasiekus galimą nuvažiuoti elektriniu režimu atstumą automobilis sklandžiai persijungia į benzininio variklio režimą, kad galėtumėte keliauti toliau, o vėliau įkrauti prijungę automobilį prie elektros lizdo.

Galingas elektrinis variklis
Mėgaukitės elektriniu greitėjimu. 66,9 kW elektrinis variklis sukuria aukštą sukimo momentą ir užtikrina didelį efektyvumą. Automobiliui tai leidžia įspūdingai įsibėgėti pajudėjus iš vietos.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius
Puikiomis įkrovimo / iškrovimo savybėmis pasižymintis 13,8 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai efektyviai važiuoti elektriniu režimu ir kaupti energiją.

Erdvę taupanti naujoji platforma
Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po priekinio keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje.

Nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė
Naujai sukurta 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina geresnį transmisijos veikimą ir didesnį degalų efektyvumą, palyginti su ankstesniu modeliu.

Keletas patogių įkrovimo būdų
Dėl pažangios transmisijos technologijos savo naująjį „SANTA FE Plug-in Hybrid“ įkrausite greitai ir patogiai. Jei automobilį esate prijungę namie, galite suplanuoti įkrovimą nuotoliniu būdu naudodami išmanųjį telefoną ir „Bluelink®“*, kad būtų kraunama mažos paklausos valandomis, kai taikomi palankesni tarifai.
* Pasirinktinė įranga.

Įkrovimo stotelė namuose / kintamosios srovės (AC) įkrovimo stotelė
Atsižvelgiant į jūsų namų elektros tinklo savybes arba viešosios įkrovimo stotelės tipą, „SANTA FE Plug-in Hybrid“ gali būti įkraunamas įvairiais būdais, pavyzdžiui, naudojant įkrovimo stotelę namuose arba AC įkrovimo stotelę.

Įkrovimo laidas su integruotu valdymo bloku, skirtas įkrauti automobilį namuose per buitinį elektros lizdą
Jungti galite ir prie įprasto namų maitinimo lizdo, naudodami ICCB kabelį.

Įkrovimo laidas, skirtas įkrauti automobilį kintamosios srovės (AC) įkrovimo stotelėse
Šiuo įkrovimo laidu „SANTA FE Plug-in Hybrid“ galima prijungti ir krauti viešosiose įkrovimo stotelėse. Be to, šį laidą galima naudoti prijungiant automobilį prie sieninės įkrovimo stotelės namuose.
SUSIEJIMAS

PAŽANGUS RYŠYS
Savaime suprantama, naujajame SANTA FE integruotos naujausios ryšio funkcijos, pavyzdžiui, „Bluelink® Connected Car Services“, kuriomis naudodamiesi galite valdyti automobilį išmaniuoju telefonu. Taip pat pridedama penkerių metų „Hyundai“ paslaugų „LIVE“ prenumerata su 10,25 col.* didelio ekrano navigacine sistema.
* Pasirinktinė įranga.

Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas
Atnaujintas belaidžio įkrovimo padėklas dabar pasižymi dar didesne galia ir efektyvumu, todėl galėsite greitai ir patogiai įkrauti išmanųjį telefoną be jokių laidų.

„Krell“ aukščiausios kokybės garso sistema
„KRELL premium“ garso sistema užtikrina nepriekaištingai švarų garsą. 10 pažangių garsiakalbių kiekvienam keleiviui leis mėgautis išskirtiniu erdviniu garsu, o aukščiausios klasės 12 kanalų stiprintuvas, kurio bendra išėjimo galia siekia 589 vatų, dar labiau sustiprins šį įspūdį.
* Pasirinktinė įranga.
SAUGA

JŪSŲ IR JŪSŲ ARTIMŲJŲ SAUGUMAS
Naujos revoliucinės „Hyundai SmartSense“ saugos funkcijos ir pažangios pagalbinės vairavimo sistemos, pavyzdžiui, važiavimo greitkeliu pagalbos sistema ir užpakalinio susidūrimo statant automobilį išvengimo sistema* atveria naujajam SANTA FE duris į aukščiausios klasės automobilių segmentą. Čia taip pat rasite naują nuotolinę išmaniąją statymo pagalbos sistemą*, kuri pastatys SANTA FE už jus.
* Pasirinktinė įranga.

Važiavimo greitkeliu pagalbos sistema
Automobilio įranga apima pagalbinę eismo juostos išlaikymo sistemą ir pastovaus greičio palaikymo sistemą, kuri naudoja jutiklius ir žemėlapio duomenis, kad automobilį galėtumėte valdyti saugiai, o greitis būtų automatiškai reguliuojamas pagal esamus apribojimus. Specialiu mygtuku ant vairo galima aktyvinti sistemą vienu paspaudimu.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Nuotolinė išmanioji statymo pagalbos sistema
Ši sistema naująjį SANTA FE gali pastatyti ir išvairuoti iš stovėjimo vietos už jus. Ji netgi gali pastatyti automobilį į stovėjimo vietą galu – pakanka vieno mygtuko paspaudimo.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Pagalbinė susidūrimo išvengimo statant automobilį atbuline eiga sistema
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema
Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema įeina į standartinę SANTA FE komplektaciją. Ją įjungus, automobilis važiuoja savo eismo juosta 0–200 km/h greičiu greitkeliuose ir miesto gatvėse.

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema
Naudodama radaro jutiklius apatiniame galiniame bamperyje ir priekinę kamerą, sistema perspėja vairuotoją apie eismą aklosios zonos srityje. Tokioje situacijoje įjungus posūkio signalą, sistema pateiks garsinį perspėjimą ir stabdys, kad užkirstų kelią susidūrimui.
Funkcija negalima „Comfort“ modelyje.

Aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema
Reikia pastatyti automobilį ankštoje vietoje? Nuplauti jį siauroje plovykloje? Ne bėda. Dėl naujajame SANTA FE įrengtos aplinkinio vaizdo stebėjimo sistemos galėsite išmanevruoti automobilį uždaroje erdvėje lengvai ir saugiai.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Aklosios zonos stebėjimo monitorius
Dabar galite matyti sritį automobilio gale iš kairės ir dešinės pusės – jis pateikiamas naujojo SANTA FE ekrane, skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Kameros aktyvinamos įjungus posūkio signalą, kai keičiamos eismo juostos.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Saugaus išlipimo pagalbinė sistema
Ši sumani funkcija padeda išvengti nelaimingų atsitikimų išlipant iš automobilio: aptikusi iš galo artėjančią transporto priemonę, ji laikinai užrakina galines dureles, kad vaikai negalėtų išlipti iš automobilio, kol tai padaryti bus saugu.
5 metų neribotos ridos garantija
Kaip ir kiekvienas „Hyundai“ automobilis, SANTA FE sukurtas pagal aukščiausius kokybės standartus. Šią kokybę užtikriname 5 metų neribotos ridos garantija, kad galėtumėte mėgautis mėgstamais užsiėmimais ir nesijaudintumėte dėl savo automobilio. Be to, naujojo SANTA FE didelio našumo ličio jonų polimerų akumuliatoriui taikoma 8 metų arba 160 000 km nuvažiuoto atstumo garantija, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau. Mėgaukitės papildoma ramybe, kurią užtikrina standartiškai suteikiama viena geriausių garantijų šiame sektoriuje.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.