Naujasis “Bayon”: stilingas visureigis su savo klasėje pirmaujančiu praktiškumu

“Hyundai Motor” pristatė naują drąsaus ir tvirto dizaino “Bayon”. Platus pažangių ryšio ir saugos funkcijų sąrašas, dėl kurių jis išsiskiria B-SUV segmente, taip pat buvo patobulintas atnaujinus interjerą ir technologijas.

Tvirta nauja išvaizda

Naujasis „Bayon“ gali pasigirti ryškiu ir išskirtiniu dizainu – krosoverinio visureigio kėbulo tipas, sukurtas specialiai Europai. Integruota priekinė LED DRL (dienos šviesos) juosta, kuri sukuria vientisą horizontą. Priekinio bamperio forma ir raštas, taip pat radiatoriaus grotelės buvo patobulinti, kad būtų sukurta drąsesnė ir tvirtesnė išvaizda.

Galinėje dalyje taip pat yra perdarytas buferis, taip pat buvo pridėti naujo dizaino 16 ir 17 colių ratai.

„Bayon“ buvo giriamas už stilingą šaunų dizainą, kuris jį iškelia iš minios, pasiektas dėl netikėtų ir akį traukiančių proporcijų bei stiprių grafinių savybių. Šone dinamiška kėbulo linija suteikia pleišto formos išvaizdą. Gale rodyklės formos žibintai pabrėžia dinamišką įvaizdį. Apskritai, kampinės linijos, trikampės formos ir horizontalios linijos tiek transporto priemonės kėbule, tiek šviesų architektūroje pabrėžia plotį ir suteikia “Bayon” tvirtą, šiuolaikišką išvaizdą.

Iš viso siūlomos devynios išorės spalvos, įskaitant keturias naujas spalvas: “Lumen Grey Pearl”, “Meta Blue Pearl”, “Lucid Lime Metallic” ir “Vibrant Blue Pearl”. Pasirenkamas dviejų atspalvių “Phantom Black” stogas taip pat galimas su keliomis išorės spalvomis.

Pažangus ryšys ir technologijos

Atsižvelgiant į “Hyundai” orientuotą į klientą požiūrį, naujasis “Bayon” siūlo pažangią ryšio technologiją. Jo naujausias skaitmeninis priekinis skydelis ir aukščiausios klasės informacijos ir pramogų funkcijos buvo dar pagerintos „Over-the-Air“ (OTA) žemėlapių atnaujinimais.

Dabar klientai naudojasi standartiniu 4,2 colio LCD skydeliu ir 10,25 colio garso ir vaizdo navigacijos ekranu (AVN). Naujasis “Bayon” ir toliau siūlo funkcijas, kurios jau buvo populiarios ankstesnėje versijoje, pvz., pasirenkamą 10,25 colio konfigūruojamą ekraną su skirtinga grafika, priklausomai nuo važiavimo režimo, “Apple CarPlay“ ir “Android Auto”, belaidį įkroviklį ir naujausią “Bluelink” telematiką.

Du USB-C prievadai – vienas priekyje ir vienas gale – leidžia lengviau vienu metu įkrauti naujausių technologijų įrenginius. Priekinis USB-A prievadas taip pat leidžia perduoti duomenis, todėl keleiviai gali prijungti telefoną prie transporto priemonės multimedijos sistemos. O aukščiausios kokybės “BOSE” garso sistema žada keleiviams aukštos kokybės klausymosi patirtį su aštuoniais garsiakalbiais, įskaitant žemųjų dažnių garsiakalbį.

Patobulintas vidaus apšvietimas

Naujasis „Bayon“ pasižymi erdviu, gerai apšviestu salonu, kuriame didelis dėmesys skiriamas maksimaliam priekinių ir galinių keleivių patogumui, ir didele bagažinės erdve.

Atnaujintame modelyje elektros lemputės pakeistos LED technologija, kad būtų pagerintasautomobilio apšvietimas, iš pasirenkamų LED “Room/Map” ir “Sunvisor” lempų, taip pat yra galimybė naudoti daugiaspalvę priekinio aplinkos apšvietimo technologiją, kuri leidžia keleiviams reguliuoti salono apšvietimo spalvą, kad atitiktų jų nuotaiką.

Aukščiausias saugumas

Daugybė pusiau autonominio vairavimo funkcijų išskiria naująjį “Bayon”, mažiausią Hyundai visureigių šeimos narį, iš konkurentų. “Lane Following Assist” (LFA) veikia taip, kad transporto priemonė savo juostoje laikytųsi centre. Iš priekio susidūrimo išvengimo pagalbinė sistema (FCA) pirmiausia skleidžia pavojaus signalą, tada, jei reikia, įjungia stabdžius, kad išvengtų susidūrimo.

Ši funkcija apima automobilio, pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimą, taip pat sankryžos posūkį, kuris gali įjungti stabdžius, kad išvengtų susidūrimo su priešais atvažiuojančiu automobiliu, sukant sankryžoje. Kita pažangi funkcija, navigacija pagrįsta išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (NSCC), naudoja duomenis iš transporto priemonės navigacijos sistemos, kad galėtų autonomiškai reguliuoti greitį važiuojant greitkeliu ar automagistrale.

“Blind-Spot Collision-Avoidance Assist” (BCA) naudoja kelis aplink automobilį esančius jutiklius, kad galėtų stebėti posūkius, o jei aptinkama kita transporto priemonė, išoriniuose veidrodėliuose pasirodo vaizdinis įspėjimas. Jei reikia, “BCA” veikia diferencialinį stabdį, kad išvengtų susidūrimo arba sumažintų smūgio žalą. „Bayon“ taip pat turi keletą funkcijų, kurios švelniai atkreipia vairuotojo dėmesį, kai sumažėja šio budrumas. “Driver Attention Warning (DAW)” analizuoja vairavimo įpročius, kad padėtų aptikti mieguistą ar išsiblaškiusį vairavimą. Ši sistema veikia kartu su “Leading Vehicle Departure Alert (LVDA)”, kuris įspėja vairuotoją, kai priekyje važiuojanti transporto priemonė pradeda judėti į priekį. „Bayon“ dabar turi antrosios kartos „eCall“, pagrįstą 4G tinklu, kuris automatiškai įspėja pagalbos tarnybas, jei įvykus avarijai išsiskleidžia transporto priemonės oro pagalvės. Taip pat keleiviai šią funkciją gali suaktyvinti paspaudę mygtuką.