Naujas „i30 N“.
Naujas atskaitos taškas
POŽIŪRIS Į VAIRAVIMO MALONUMĄ KĄ TIK PASIKEITĖ. DAR KARTĄ
Sukurtas maksimaliam vairavimo malonumui užtikrinti, naujasis „i30 N“ pasižymi didesniu našumu, patobulintu dizainu ir pažangiausia išmaniąja technologija. Jame susijungia išskirtinė galia ir lenktyniniam automobiliui būdinga dinamika su unikaliomis komforto savybėmis – tai tikras sportinis automobilis kiekvienai dienai.

Pajudėjimo valdymas
Mėgaukitės maksimaliu įmanomu sukibimu ir pajudėkite iš vietos žaibo greičiu. Greitos akceleracijos atveju pajudėjimo valdymo sistema sumažina automobilio padangų sukimąsi arba slydimą, todėl naujasis „i30 N“ startuoja iš vietos kaip profesionalus lenktyninis automobilis.

Sūkių suderinimas
Greitas ir tolygus pavarų perjungimas. Sūkių suderinimo sistema perjungiant pavaras sinchronizuoja variklio greitį su varančiojo veleno greičiu, todėl sumažina dėvėjimąsi ir didina ilgaamžiškumą.

Galinis viršutinis statramstis
Ši savybė padidina sukimo standumą, todėl vairavimas tampa tolygesnis ir pagerėja automobilio atsakas, ypač posūkiuose ir atliekant dinamiškus manevrus.
Šis vaizdas pateikiamas tik iliustraciniais tiklslais. „i30 N“ modelyje anga slidėms negalima.
Grynas vairavimo malonumas: sportinių N šeima
„Hyundai“ N linijos automobiliai pasižymi sportinėmis našumo savybėmis ir sukurti tam, kad jūsų veidą nutviekstų šypsena. Susipažinkite su įspūdingu sportinių „Hyundai“ automobilių asortimentu ir išsirinkite transporto priemonę, kuri suteiks nepakartojamą vairavimo malonumą kiekvieną dieną su lenktynių trasai tinkama dinamika.
IŠORĖ

DAR DAUGIAU APLINKINIŲ SUSIŽAVĖJIMO IR DIDESNIS NAŠUMAS
Aplinkinių dėmesys – ne tik dėl įtaigaus garso. Išraiškingi naujojo „i30 N“ dizaino elementai ir patobulintos linijos taip pat atspindi jo našumą. Kiekviena dizaino savybė skirta automobilio dinamikai padidinti.

Aerodinaminės šoninės arkos
Agresyvesnį buferį ir oro įleidimo angas papildo aerodinaminės šoninės arkos. Jose įrengtos oro užtvaros, skirtos optimizuoti oro srautą ir sumažinti turbulenciją ratų korpuso atžvilgiu.

Didesni galiniai išmetimo vamzdžiai
Naujas galinis buferis pasižymi integruotais rūko žibintais ir charakteringa raudona linija bei dviem itin dideliais išmetimo vamzdžiais. Atnaujinti galiniai kombinuoti LED žibintai pasižymi nauju apšvietimo šablonu, kuris V forma atkartojamas iš priekio, kad pabrėžtų nepriekaištingą sportinę simetriją bei užtikrintų optimalų matomumą.

19 col. N lengvojo lydinio ratlankiai
Pirmą kartą išleisti „Hyundai“ 19 col. kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai pagerina automobilio valdymą ir ratų sukibimą dėl mažesnės masės. Jie komplektuojami su sportinėmis „Pirelli P Zero“ padangomis. Atsisiųsti padangų etiketę >>
VIDUS

DAR SPORTIŠKESNĖ VAIRUOTOJO KABINA
Aptakų ir sportišką „i30 N“ saloną kūrė tikri sportinių automobilių aistruoliai – įlipus į vidų kiekvieno automobilių mylėtojo širdis ims plakti tankiau. Vairuotojo kabinoje visas dėmesys sutelktas į valdymą ir komfortą. Ergonomija visiškai orientuota į vairuotoją – viskas išdėstyta matomose vietose ir yra po ranka.

Įsitaisykite kaip profesionalai
Aptrauktos aukščiausios kokybės oda su „Alcantara®“ detalėmis, lengvos, sportinės, monoforminės sėdynės* puikuojasi apšviestu N logotipu ir iškiliomis šoninėmis odinėmis pagalvėlėmis, suteikiančiomis puikią atramą.
Pasirinktinė įranga.

Greitas pavarų perjungimas pirštų galiukais
Lenktyninių automobilių pavyzdžiu sukurtos pavarų perjungimo mentelės leidžia greitai ir be jokių pastangų keisti pavaras pirštų galiukais. Jos sumontuotos ant vairo, todėl galite daug efektyviau reguliuoti pavaras posūkiuose.

N prietaisų skydelis
Vos užmetę akį į prietaisų skydelį galite matyti variklio alyvos temperatūrą, sukimo momentą ir „Turbo Boost“ pagreitinimą. Pavarų perjungimo laiko indikatorius rodo vairuotojui, kada geriausia perjungti pavaras lenktynių trasoje. O raudona LED tachometro sritis keičiasi pagal alyvos temperatūrą.

N linijos vairas
Laikydami rankose odinį N linijos vairą su išskirtinėmis „Performance Blue“ spalvos siūlėmis ir N logotipu, visas automobilio sportines funkcijas galėsite valdyti pirštų galiukais – pavyzdžiui, atitinkamai spausdami „N Mode“ ir „N Grin Shift“ mygtukus.
DINAMIKA

SPORTINĖ AISTRA
Šis naujausios kartos karštas sportinis hečbekas sukurtas pagal sėkmingą savo pirmtako pavyzdį ir pasižymi lengvesniais komponentais, kurie užtikrina didesnį tikslumą ir geresnį valdymą. Pakabos ir vairavimo sistemos buvo sureguliuotos, todėl abiejų transmisijų važiavimo ir valdymo savybės pagerėjo. Automobilyje taip pat rasite naujas sportinio vairavimo funkcijas ir atnaujintą išmaniųjų technologijų paketą.

2,0 l T-GDI variklis
280 AG variklis pasižymi kur kas didesne fiksuota galia, kuria užtikrinamas didesnis sukimo momentas ir galingumas, esant mažesniam apsisukimų dažniui. Tai leidžia mėgautis efektyvesniu atsaku, geresniu įsibėgėjimu ir didesniu vairavimo malonumu. Automobilis komplektuojamas su šlapio tipo aštuonių laipsnių dvigubos sankabos transmisija (N DCT) su pavarų perjungimo mentelėmis, kurios suteikia geresnes kontrolės galimybes ir leidžia greičiau keisti pavaras.
Didžiausias sukimo momentas: 392 Nm.
Didžiausias greitis: 250 km/h.
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 5,4 sek.

N DCT sportinis algoritmas
Vietoje perjungiklių nusprendę naudoti pavarų perjungimo svirtį, sportinio vairavimo mėgėjai liks sužavėti sportiniu perjungimo algoritmu, kuris perimtas iš mūsų TCR lenktynių patirties: žemesnė pavara perjungiama stumiant svirtį į priekį, o aukštesnė – traukiant atgal.

„N Grin Shift“ – kai norisi maksimalios galios
Tai neabejotinai privers nusišypsoti – vienu mygtuko paspaudimu 20 sekundžių pajusite visą N galios potencialą. Mėgaukitės maksimaliu sukimo momentu ir įsibėgėjimu, įspūdingu išmetimo sistemos garsu bei traukos pojūčiu perjungdami į aukštesnę pavarą.

„N Power Shift“
Svaiginantis traukos pojūtis perjungiant aukštesnę pavarą. „N Power Shift“ sistema įsijungia, kai spaudžiant greičio pedalą automobilis įsibėgėja daugiau nei 90 procentų, tokiu būdu sušvelninamas bet koks sukimo momento sumažėjimas perjungiant aukštesnes pavaras, kad ratams būtų suteikta maksimali galia.

„N Track Sense Shift“
Ši sistema identifikuoja vairavimo būdą ir įsijungia aptikusi, kad važiuojate lenktynių trasa. Sistema parenka tinkamą pavarą optimaliam našumui užtikrinti, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į vairavimą – visai kaip profesionalus lenktynininkas.

„N Grin Control System“
Vienu mygtuko paspaudimu ši sistema suteikia galimybę pasirinkti iš penkių vairavimo režimų. Tokiu būdu automobilio charakteris keičiamas sureguliuojant atitinkamus parametrus: variklio, pakabos, elektroninės stabilumo kontrolės sistemos (ESC), išmetimo sistemos garso, N posūkio diferencialo (e-LSD), transmisijos.

N sukibimo ir stabilumo kontrolės sistema
Ši sistema veikia kaip tylus pagalbininkas, kuris padeda esant poreikiui, o kitais atvejais netrikdo vairavimo malonumo ir leidžia važiuoti greičiau. Šią sistemą taip pat galima visiškai išjungti ir pasijausti kaip lenktynių trasoje.

Pajudėjimo valdymas
Mėgaukitės maksimaliu įmanomu sukibimu ir pajudėkite iš vietos žaibo greičiu. Greitos akceleracijos atveju pajudėjimo valdymo sistema sumažina automobilio padangų sukimąsi arba slydimą, todėl naujasis „i30 N“ startuoja iš vietos kaip profesionalus lenktyninis automobilis.

Sūkių suderinimas
Greitas ir tolygus pavarų perjungimas. Sūkių suderinimo sistema perjungiant pavaras sinchronizuoja variklio greitį su varančiojo veleno greičiu, todėl sumažina dėvėjimąsi ir didina ilgaamžiškumą.

Galinis viršutinis statramstis
Ši savybė padidina sukimo standumą, todėl vairavimas tampa tolygesnis ir pagerėja automobilio atsakas, ypač posūkiuose ir atliekant dinamiškus manevrus.
Šis vaizdas pateikiamas tik iliustraciniais tiklslais. „i30 N“ modelyje anga slidėms negalima.

N posūkio diferencialas
„Hyundai“ sukonstruotas diferencialas užtikrina įspūdingą manevringumą net ir staigiausiuose posūkiuose, taip pat didžiausią malonumą ir stabilumą stabdant bei įveikiant posūkius.

Aktyvi kintamo išmetimo sistema
Padidinkite garsą. Pasirinkite norimą išmetimo garso lygį – nuo santykinai negarsaus burzgimo „Normal“ režimu, iki sprogstančio riaumojimo „N“ režimu – su papildoma degalų detonacija, kaip lenktyniniuose automobiliuose.
SUSIEJIMAS

ATNAUJINTA TECHNOLOGIJA IR PAŽANGIOS FUNKCIJOS
Mėgaukitės revoliucine išmaniąja technologija su 10,25 col. jutikliniu ekranu, kuriame aiškiai pateikiama viskas, ko jums reikia kelionėje: nuo navigacijos iki „Bluelink®“ susieto automobilio paslaugų – kad automobilį galėtumėte valdyti išmaniuoju telefonu. Be daugelio naudingų funkcijų, kurias galite valdyti per „Bluelink“, nemokamai gausite penkerių metų LIVE paslaugų prenumeratą, kuri apima eismo informaciją.

„Performance Driving“ duomenų sistema
Stebėkite ir tobulinkite savo vairavimo įgūdžius su atnaujinta grafika, užtikrinančia dar lengvesnį naudojimą. Galite matyti: AG, sukimo momentą, „Turbo Boost“, „G-force“ funkcijų informaciją, taip pat stebėti trasos ratus ir greitėjimo laikmatį.

Automobilio būsena
Prireikė degalų? Tiesiog žvilgtelėkite į programėlę. Bet kada prireikus sužinokite automobilio būseną nuotoliniu būdu, pvz., kiek liko nuvažiuoti su turimais degalais, ar nepalikote atidarytų ar neužrakintų durelių, langų arba bagažinės. Sužinokite daugiau apie „Bluelink“ >>

Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas
Išmanus. Puikuojasi per vidurį įmontuotu belaidžio įkrovimo padu, skirtu patogiai įkrauti išmaniuosius telefonus su „Qi“. Taip pat automobilyje rasite USB ir du 12 V lizdus.

Išmaniojo telefono ekrano atvaizdavimas
Automobilyje įdiegta „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ programinė įranga, taigi galite prijungti išmanųjį telefoną ir naudotis mėgstamomis programėlėmis dideliame jutikliniame ekrane.
SAUGA

MODERNIAUSIOS SAUGOS IR PAŽANGIOS PAGALBINĖS VAIRAVIMO SISTEMOS
Mūsų pažangios pagalbinės vairavimo sistemos „Hyundai SmartSense“ užtikrina „i30 N“ naujausias saugumo ir pagalbines vairavimo funkcijas, kad jaustumėtės ramiau.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema
Naudodama du radaro jutiklius apatiniame galiniame buferyje, sistema įspėja jus apie eismą blogo matomumo zonoje. Jei tokioje situacijoje įjungsite posūkio signalą, pasigirs garsinis įspėjimas ir suveiks stabdžiai, kad būtų išvengta susidūrimo.

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema
Kelio sąlygas priekyje stebėdama kamera, ši sistema automatiškai stabdo, kai aptinka staigų priekyje važiuojančio automobilio stabdymą arba pėsčiąjį.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema
Įjungta sistema padeda automobiliui laikytis savo eismo juostos greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–180 km/h greičiui.

Galinio vaizdo kamera
Galinio vaizdo kamera įsijungia pasirinkus atbulinę pavarą, kad ekrane galėtumėte matyti, kur važiuojate.
Galinio susidūrimo išvengimo priemonė
Važiuojant atbuline eiga iš prasto matomumo zonų, sistema ne tik įspėja vairuotoją, jei transporto priemonė ar pėsčiasis artėja iš šono, bet ir automatiškai įjungia stabdžius.
