Naujasis „i20 N“.
Pranoksta lūkesčius
SKIRTAS VAIRAVIMO AISTRUOLIAMS
Įkvėptas lenktynių čempiono „i20 Coupe WRC“, naujasis „i20 N“ įneš sportinės aistros į jūsų gyvenimą nustebindamas našumu, nuo kurio ima tankiau plakti širdis.

Tiesiog gimęs posūkiams
Įspūdingas našumas, 1,6 litro turbininis „GDi“ variklis ir neįtikėtina 204 AG galia – naujasis „i20 N“ nė kiek neatsilieka nuo lenktyninio automobilio, pagal kurio pavyzdį buvo sukurtas.

Kasdienis sportinis automobilis
Automobilio našumas neturi didėti patogumo sąskaita: „i20 N“ modeliai pasižymi geriausia savo klasėje „Hyundai“ ryšio sistema ir saugos funkcijomis, užtikrinančiomis malonias ir saugias keliones kiekvieną dieną.

Pasiruošęs įveikti bet kokią trasą
Nesvarbu, ar sukate ratus po miestą, ar lenktynių trasoje. „i20 N“ ne tik atrodo sportiškai. Jis užtikrina stulbinamą našumą, kai tik jo prireikia.

Didelė galia maksimaliam malonumui
Kartu su naujaisiais „i30 N“, „i30 Fastback N“ ir „KONA N“, „i20 N“ sudaro įspūdingą sportinių automobilių asortimentą – tai automobiliai, kurie suteikia neprilygstamą vairavimo malonumą kasdienėse kelionėse ir pasižymi lenktynių trasai tinkamu našumu.
IŠORĖ

SPORTIŠKAS IR DINAMIŠKAS IKI SMULKIAUSIOS DETALĖS
Sukurtas remiantis naująja „Hyundai“ dizaino tapatybe, apibrėžiama kaip „Sensuous Sportiness“, naujasis „i20 N“ įkūnija sportinio automobilio prigimtį kiekviena savo detale. Aerodinaminės linijos pabrėžia plačią stovėseną, žibintų forma suteikia agresyvumo, o didelė išmetimo sistema atitinka įspūdingą variklio garsą. Galimos septynios šio modelio kėbulo spalvos ir pasirinktinis dviejų atspalvių „Phantom Black“ stogas.


Sukurtas pagal sėkmingą lenktyninį automobilį
Naująjį „i20 N“ įkvėpė ralio nugalėtojas „i20 Coupe WRC“. Iš jo perėmęs charakteringą siluetą šis modelis gerai jaučiasi tiek įprastame kelyje, tiek lenktynių trasoje.

Dėl atnaujintų šoninių slenksčių „i20 N“ atrodo platesnis ir vizualiai sukuriama jungtis tarp automobilio priekio ir galo. Pasirinktinis juodas stogas pabrėžia sportinį automobilio charakterį.

Radiatoriaus grotelės su languotos vėliavos raštu
Priekinės grotelės pagerina oro įsiurbimą turbininiam varikliui, o jų raštas primena languotą vėliavą, kuri naudojama automobilių lenktynėse.

18 colių lengvojo lydinio ratlankiai su sportinėmis „Pirelli“ padangomis
Sportiškumą pabrėžia ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Akį traukia subtili matinė pilkos spalvos apdaila ir N logotipu pažymėtos stabdžių apkabos. Atsisiųsti padangų etiketę >>

Perimtas iš „Hyundai“ Pasaulio ralio čempionato (WRC) automobilio, stilingas stogo aptakas efektyviai palaiko „i20 N“ stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Didelis viengubas išmetimo vamzdis solidžiai atrodo gaudžiant varikliui.
VIDUS

ĮSITAISYKITE – JŪSŲ LAUKIA NEPRILYGSTAMA PATIRIS
Prisisekite sportinės sėdynės saugos diržą ir padėkite pėdas ant lengvojo lydinio pedalų: pajuskite lenktynių atmosferą naujojo „i20 N“ viduje.

„Performance Driving“ duomenų sistema
Stebėkite savo lenktynių įgūdžius. Automobilyje kaupiama ir rodoma statistinė informacija apie jūsų vairavimą, pvz., AG, sukimo momentas ir slėgio padidinimo funkcijos naudojimas. Nepamirškite žvilgtelėti į lenktynių ratų skaičiuotuvą ir greitėjimo laikmatį, kad pajustumėte tikrą lenktynių azartą.

10,25 col. skaitmeninis prietaisų skydas
Pavarų perjungimo laiko indikatorius skaitmeniniame prietaisų skyde rodo vairuotojui, kada geriausia perjungti pavaras norint pasiekti optimalų našumą važiuojant lenktynių trasa.

Specialios konstrukcijos sportinės sėdynės
Įsitaisykite kaip profesionalai specialiose sportinėse sėdynėse su integruotu galvos atlošu, odinėmis detalėmis ir mėlynomis siūlėmis. Šios sėdynės ne tik palaiko taisyklingą sėdėseną ilgose kelionėse, bet ir gali būti šildomos vėsiomis dienomis.

Patogus N linijos vairas
Visa kontrolė jūsų rankose – su slydimui atsparia perforuotos odos apdaila ir lengvai pasiekiamais valdikliais. N linijos vairas leidžia patogiai pasiekti mėgstamas funkcijas paspaudus N mygtuką, kurį galite konfigūruoti pagal savo pageidavimus.
DINAMIKA

SUREGULIUOTAS SPORTINEI GALIAI PAJUSTI
Naujasis „i20 N“ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h vos per 6,2 sekundės ir gali pasiekti maksimalų 230 km/h greitį. Tai sportinė galia, kuri neabejotinai privers nusišypsoti.

Riboto slydimo diferencialas, optimizuojantis galios perdavimą
Ši mechaniškai valdoma funkcija užtikrina optimalų galios perdavimą „i20 N“ priekiniams ratams.

Galingas „GDi“ variklis su turbokompresoriumi
Naujausios kartos 1,6 litro „GDi“ variklis su šešių laipsnių mechanine transmisija (6MT) išvysto iki 204 AG ir 275 Nm didžiausią sukimo momentą.

Sūkių suderinimas užtikrina sklandų pavarų perjungimą
Valdykite žemesnių pavarų perjungimą su sūkiu suderinimu: spustelėjus specialų raudoną mygtuką ant vairo, sinchronizuojamas variklio ir atiduodamosios galios veleno veikimas, kad pavaros būtų perjungiamos tolygiau ir sportiškiau.

Išskirtiniai stabdžių diskai su N logotipu
Sportiniai stabdžiai išsiskiria padidintu priekiniu disku ir unikalia raudona spalva.

Optimalus galios ir svorio santykis
Kaip ir „i20 Coupe WRC“, naujasis „i20 N“ pasižymi vienu geriausiu savo klasėje galios ir svorio santykiu.

Reguliuojamas išmetimo garsas
Naudodami duslintuvo valdymo funkciją, galite išgauti pageidaujamą išmetimo garsą.

Šešių laipsnių mechaninė transmisija (6MT)
Šešių laipsnių 6MT transmisija specialiai pritaikyta „i20 N“, kad automobilis būtų optimaliai valdomas didesnėmis apsukomis ir sukimo momentu.

„N Grin Control System“
Naudodami „N Grin Control System“ galite pasirinkti geriausią vairavimo režimą pagal kelio sąlygas ir savo nuotaiką. O funkcija „N Custom“ leidžia susikurti individualų vairavimo režimą.

N posūkio diferencialas
„i20 N“ gali atitinkamai sureguliuoti sukimo momentą, tenkantį priekiniams ratams. Įjungus šią funkciją skirtingais greičiais pagerinamas automobilio valdymas posūkiuose ir sumažinamas slydimas.

Pajudėjimo valdymas
Įsibėgėkite užtikrintai su pajudėjimo valdymo funkcija. Neleisdama padangoms slysti, ši funkcija užtikrina optimalų sukibimą, kai automobilis pajuda iš vietos.

Elektroninė stabilumo sistema
Pasikliaukite elektronine stabilumo sistema, kuri palaiko „i20 N“ stabilumą įveikiant posūkius. Ją galite valdyti trimis būdais: įjungdami, pasirinkę sportinį režimą arba visiškai išjungdami.

„Premium“ pakaba
Pažangi pakabos konstrukcija užtikrina geresnį sukibimą ir amortizaciją važiuojant sportiniu stiliumi. Ji pasižymi tvirtesniais priekiniais skliautais, nauja krumplių geometrija, penkiais ratų fiksavimo taškais ir nuo riedėjimo apsaugančia sija.

Tiesioginis ir tikslus valdymas
Tiksliai įveikite kiekvieną posūkį ir vairuokite užtikrintai: sumažintas vairo mechanizmo perdavimo skaičius – 12,0 – ir tikslingai sureguliuotas vairo stiprintuvas leidžia užtikrintai valdyti automobilį bet kokioje kelionėje.
SUSIEJIMAS

NUOLATINIS RYŠIS IR INFORMACIJA
Stebėkite visus vairavimo duomenis su naujajame „i20 N“ įdiegta „Performance Driving“ duomenų sistema, kuri pateikia AG, sukimo momentą ir slėgio padidinimo indikaciją. Taip pat galite stebėti trasos ratus ir greitėjimo laikmatį. Su pasirinktiniu 10,25 col. LCD jutikliniu ekranu galite mėgautis išskirtiniu N funkcijų turiniu, prijungti savo telefoną per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ arba naudoti pažangiąsias „Bluelink“ paslaugas.
„Bluelink“ paslaugos užsisakomos pasirinktinai. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra standartinė „i20 N“ įranga, išskyrus modelius su 8 col. ekranu.

Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas
Kad įkrovos lygis visada būtų pakankamas: bevielio įkrovimo padas centrinėje konsolėje leidžia įkrauti išmaniuosius telefonus su „Qi“ funkcija be jokių laidų.

Automobilio būsena
Prireikė degalų? Tiesiog žvilgtelėkite į programėlę. Bet kada prireikus sužinokite automobilio būseną nuotoliniu būdu, pvz., kiek liko nuvažiuoti su turimais degalais, ar nepalikote atidarytų ar neužrakintų durelių, langų arba bagažinės. Sužinokite daugiau apie „Bluelink“ >>

Telefono ekrano atvaizdavimas
Patogiai naudokitės telefono funkcijomis vairuodami: telefono ekranas atvaizduojamas pasirinktiniame 10,25 col. LCD jutikliniame ekrane naudojant „Apple CarPlay™“ arba „Android Auto™“ įrangą.

BOSE garso sistema
Mėgaukitės erdvinio garso kokybe ir galingais bosais su „BOSE Premium“ garso sistema, kuri pasižymi aštuoniais galingais garsiakalbiais, įskaitant specialų žemųjų dažnių garsiakalbį.
Pasirinktinė įranga
SAUGA

VISAPUSIS SAUGOS PAKETAS
Su „Hyundai Smart Sense“ – mūsų revoliucinėmis pagalbos vairuotojui sistemomis – naujasis „i20 N“ pasižymi pažangiausiu savo klasėje aktyviosios saugos technologijų paketu, sukurtu suteikti daugiau saugumo ir ramybės kelyje.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

Tolimųjų šviesų pagalbos sistema
Aptinka artėjančias ir toje pačioje eismo juostoje važiuojančias transporto priemones ir automatiškai persijungia į artimąsias šviesas. Kai transporto priemonės neaptinkamos, sistema vėl įjungia tolimąsias šviesas, maksimaliai pagerindama vairuotojo matomumą.

Išmanioji pagalbinė greičio ribojimo sistema
Niekada neviršykite greičio. Sistema identifikuoja greitį ribojančius kelio ženklus, rodo esamą greičio apribojimą ir gali automatiškai sumažinti automobilio greitį, jei jis viršijamas.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema
Palaiko važiavimo trajektoriją ir jūsų saugumą. Įjungta sistema padeda automobiliui važiuoti savo eismo juosta greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–180 km/h greičiui.

Įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistema
Daugiau jokių aklųjų zonų! Jutikliais stebimos sritys automobilio šonuose ir gale, o, aptikus transporto priemonę aklojoje zonoje, šoniniame veidrodėlyje pateikiamas įspėjimas. Įjungus posūkio signalą pasigirsta garsinis signalas.

Galinio vaizdo stebėjimo sistema su statymo pagalba
Matykite, kas yra už jūsų automobilio, kai statote jį ar važiuojate atbuline eiga. Kameros fiksuojamas vaizdas automobilio gale tiesiogiai perduodamas vairuotojui kartu su kreipiamosiomis linijomis, kad būtų lengviau manevruoti.

Vairuotojo įspėjimo funkcija
Laikas pailsėti? Jei aptinkamas nuovargį arba išsiblaškymą rodantis stilius remiantis vairavimo duomenimis ir automobilio padėtimi važiuojamoje eismo juostoje, sistema atkreipia vairuotojo dėmesį garsiniu signalu ir parodo pranešimą, siūlantį padaryti pertrauką.