Kaip suplanuoti šeimos kelionę su Hyundai SANTA FE

Atviras kelias, dainavimas automobilyje, žaidimai, skirti praleisti laiką... Kelionė – vienas geriausių planų šeimos atostogoms: ar trumpam, ar ilgesnėms atostogoms. Nors planavimas gali būti iššūkis, atkreipdami dėmesį į kai kuriuos pagrindinius elementus užtikrinsite, kad patirtis bus maloni. „Hyundai SANTA FE“, turintis daugybę funkcijų, leidžiančių vairuotojams ir keleiviams mėgautis kelione ir kelionės tikslu, yra puikus visureigis šeimos kelionei.

Sukurta šeimoms su įvairaus amžiaus vaikais, „SANTA FE” sujungia komfortą ir erdvę su daugybe pažangių technologijų, kurios garantuoja malonumą kelyje.

Pagalvokite prieš kraudamiesi daiktus į kelionę

Daugelis poilsiautojų lagaminų susidėjimą palieka paskutinei minutei, o tada į lagaminą sumeta, atrodo, visą drabužių spintą. Todėl būtina tai planuoti gerokai iš anksto. Tai reiškia nepamirštus tinkamus batus prieš didelį žygį, lietpalčius, kad būtų išvengta nesezoninių oro sąlygų, ir puošnią aprangą aukščiausios klasės vakarienei restorane..

Iki 634 litrų talpos „SANTA FE“ garantuoja, kad keleiviai gali būti tikri, kad jiems nereikės nieko palikti. Ši erdvi vidinė erdvė talpina ne tik bagažą, bet ir suteikia pakankamai vietos palapinėms, miegmaišiams ir šeimos augintiniui.

Komfortas taip pat nėra problema su „SANTA FE“. Dėl intuityvaus ir ergonomiško interjero dizaino centrinė konsolė ir informacinė pramogų sistema yra lengvai pasiekiami vairuotojui ir priekiniam keleiviui.

Dėl didelės „SANTA FE“ platformos keleiviai taip pat gali lengvai atsisėsti ir atsipalaiduoti: antroje ir trečioje eilėse gale sėdintys turi daugiau vietos ištiesti kojas. Ši atpalaiduojanti aplinka yra optimali šeimos žaidimams automobilyje, būtiniems bet kokioje ilgoje kelionėje.

Smagiai praleisti laiką automobilyje

Jei keleiviams pritrūksta idėjų žaidimams, atsakymas yra muzika. Geras garso takelis yra būtinas bet kokiai kelionei. „SANTA FE“ 10,25 colio informacinė ir pramogų sistema palaiko ir „Apple CarPlay“, ir „Android Auto“, kad muzikos klausytumėte sklandžiai. Tai leidžia keleiviams lengvai pasiekti savo mėgstamas radijo stotis arba grojaraščius. Be to, balso atpažinimo funkcija ir pilnas Head-Up ekranas (HUD) pagerina vairavimo patirtį, kad vairuotojai sutelktų dėmesį į kelią ir užtikrintų, kad jie galėtų atpažinti informaciją nesiblaškydami.

Dėl „SANTA FE“ integruoto belaidžio įkroviklio keleiviams taip pat nereikia jaudintis, kad išmaniųjų telefonų baterija kelionės metu išsikraus. Prietaisų skydelyje integruotas perspėjimas primena vairuotojams prieš išlipant iš transporto priemonės pasiimti mobiliuosius, todėl tikrai nepaliksite jo automobilyje.

Svarbu atkreipti dėmesį į tolesnį maršrutą

Kadangi tiek po ranka, tiek transporto priemonėse yra daugybė sudėtingų navigacijos sistemų ir programėlių, šiuolaikiniame amžiuje pasiklysti iš tikrųjų yra nemenkas iššūkis. Vietoj to, pagrindinis navigacijos iššūkis yra efektyviausio maršruto planavimas. Dėl naujausios „Hyundai“ programėlės „Bluelink“, „SANTA FE“ vairuotojams tai pasidaro lengva.

Be kitų dalykų, „Bluelink“ padeda vairuotojams išvengti didelio eismo ir spūsčių zonų, naudodama „Connected Routing“. Ši funkcija gali informuoti apie naujausias eismo ir kelių sąlygas jų vietovėje. Naujo miesto ar miestelio lankytojai taip pat gali naudotis plačia „Bluelink“ duomenų baze, kurioje vienu mygtuko paspaudimu pateikiama informacija apie vietos restoranus, automobilių stovėjimo vietas ar degalų papildymo stotis.

Smagu vairuoti

Kelionės taip pat pilnos patirčių. „SANTA FE“ nevengia efektyvumo, kad būtų patogu šeimai. Su Hyundai pažangia HTRAC keturių ratų pavaros sistema pagerinamas pagreitis ir stabilumas, o hibridinės jėgos agregatai padeda vairuotojams sutaupyti pinigų dėl ekonomiškesnio važiavimo, neprarandant jaudinančios vairavimo patirties. Skirtingai nuo kitų keturių ratų sistemų, HTRAC aktyviai koreguoja važiavimo galios paskirstymą visiems keturiems ratams, todėl vairuotojai gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų ir trijų reljefo režimų, kad pritaikytų individualų veikimą bet kokiai situacijai.

Tiems, kurie ieško optimizuoto efektyvumo, „Eco“ vairavimo režimas optimizuoja važiavimo efektyvumą, kad sumažintų degalų sąnaudas ir pagerintų efektyvumą ilgesnėms ir trumpesnėms kelionėms. „Sport“ režimas suteikia „SANTA FE“ važiavimui gyvumo, todėl tinka norintiems ir sportiškesnio automobilio vairavimo pojūčių, ir turėti šeimos transporto priemonę. Tuo tarpu „Comfort“ režimas siūlo geriausius iš abiejų pasaulių, nesvarbu, ar bandote nežadinti galinėje sėdynėje sėdinčių vaikų, ar mėgaujantis kasdiene važinėjimu į darbą ir atgal. Tai pasiekiama pritaikant eksploatacines savybes, kad vairavimas būtų patogus, neatsisakant efektyvumo. Vairuotojams, kuriems sunku pasirinkti, „Smart“ režimas automatiškai perjungia važiavimo režimus ir koreguoja pavarų perjungimo būdus pagal vairavimo įpročius.

Atostogas paverčiant kelione bekele

Be keturių siūlomų vairavimo režimų, „SANTA FE“ puikiai susidoroja su įvairiomis kelio sąlygomis ir užtikrina dar didesnį pasitikėjimą automobiliu. Trys reljefo režimai pagerina našumą ir suteikia papildomo saugumo vairuotojams ir jų šeimoms – kelyje ar bekelėje.

Sniego reljefo režimas padidina sukibimą ir našumą slidžiomis sąlygomis, užtikrindamas, kad „SANTA FE“ neslystų. Naudodamas smėlio reljefo režimą, „SANTA FE“ taip pat pasiruošęs šeimyninėms kelionėms paplūdimiu, nes pažangi HRTAC sistema susidoroja su didelio pasipriešinimo sąlygomis, kad galėtų judėti. Purvo sąlygos taip pat nekelia problemų dėl purvo reljefo režimo, kuris pritaiko veikimą prie didelio pasipriešinimo ir slidumo.

Su „SANTA FE“ – pirmiausia saugumas

Nors „SANTA FE“ žada smagiai praleisti laiką kelyje, svarbu, kad vairuotojai nepamirštų suplanuoti kai kurių poilsio stotelių bent kas dvi valandos. Ir jei jie pamirš, Driver Attention Alert (DAW) funkcija primins jiems tai padaryti. Tai viena iš daugelio visapusiško pažangaus saugos paketo, kuriam vadovauja „Hyundai SmartSense“, funkcijų, kuri suteikia geriausią klasėje technologiją ir pirmąsias pramonėje funkcijas.

„Lane Following Assist“ (LFA) naudoja kamerą, kad stebėtų eismo juostų ženklinimą ir saugiai išlaikytų automobilį juostoje, o „Highway Driving Assist“ (HDA 1.5), kuri sujungia LFA su navigacija pagrįstomis išmaniojo greičio palaikymo kreivės (NSCC-C) technologijomis, pagerina saugumą greitkelyje ir daro ilgas keliones labiau atpalaiduojančias.

Šeimoms, keliaujančioms su priekabomis, jas vežti lengva naudojant integruotą priekabos vaizdą ir dinamines galinio vaizdo kameros gaires.

„SANTA FE“ Parking Collision-Aidance Assist (PCA) taip pat naudoja galinio vaizdo kamerą kartu su ultragarsiniais jutikliais, kad aptiktų objektus važiuojant atbuline eiga važiuojant nedideliu greičiu. Tada PCA pateikia įspėjimą ir, jei reikia, automatiškai įjungia stabdžius. Naudodami šią funkciją, vairuotojai gali išvažiuoti iš stovėjimo vietos su visa galine bagažine.

Galiausiai integruotas galinio keleivio įspėjimas (ROA) primena vairuotojams apie keleivius gale prieš išlipant ir užrakinant automobilį, užtikrinant, kad vaikai ir augintiniai nepaliktų nuošalyje. Be to, Safe Exit Assist (SEA) sistema taip pat apsaugo keleivius įspėdama keleivius ir užrakindama duris, kai jie bando išlipti iš automobilio į priešpriešinį eismą, taip apsaugodama juos nuo pavojaus prasto matomumo sąlygomis.

Vairuotojai turi dar daugiau jėgos agregatų pasirinkimų

Pasirinkus bet kurį iš trijų jėgos agregatų, vairuotojams nereikės jaudintis dėl efektyvumo paaukojimo dėl našumo važiuodami į ilgas keliones. Hibridiniai ir įkraunami hibridiniai variantai leidžia ekonomiškai taupantiems vairuotojams palengvinti siurblio darbą, tačiau vis tiek siūlo atitinkamai 230 AG ir 265 AG.

Įkraunama hibridinė „SANTA FE“ versija yra su 1,6 l T-GDi „Smartstream“ varikliu, suporuotu su 66,9 kW galios elektros varikliu ir 13,8 kWh ličio jonų polimero baterija. Ši galinga konfigūracija ne tik suteikia vairuotojams įdomių įspūdžių, bet ir žymiai sumažina degalų sąnaudas bei išmetamųjų teršalų kiekį. Vidutiniškai SANTA FE Plug-in Hybrid sunaudoja tik 1,6 l/100 km (WLTP). Puikus jėgos agregato efektyvumas derinamas su našumu, todėl vairuotojai, kuriems reikia greičio, nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 8,8 sekundės ir pasiekti maksimalų 187 km/h greitį.

„SANTA FE“ taip pat galima įsigyti su nauja 2,2 litro „Smartstream“ dyzeline jėgos pavara. Suporuotas naujas lengvas aliuminio variklio blokas, kurį papildo moderniausia 8 greičių šlapia dviejų sankabų pavarų dėžė, užtikrinanti didesnį judrumą ir sukimo momentą, tuo pačiu užtikrinant energiją taupantį vairavimą.