„Hyundai Motor“ IONIQ 5 N debiutuoja “Gudvudo greičio festivalyje” ir nustato naujus didelio našumo elektromobilių ir vairavimo malonumo etalonus
„Hyundai Motor Company“ „IONIQ 5 N“ – pirmasis N prekės ženklo didelio našumo, visiškai elektrinis modelis – pasaulinė premjera įvyko šiandien „Gudvudo greičio festivalyje“ Vakarų Sasekse, Anglijoje. „IONIQ 5 N“ atstovauja „N“ prekės ženklo elektrifikacijos ateitį ir naują būdą didelio našumo entuziastams elektrifikuoti savo aistrą vairuojant kelyje ir trasoje.
Naujasis modelis atspindi ilgalaikį „Hyundai“ palikimą, siūlantį aukštos kokybės mobilumą kartu su „N“ modeliais, orientuotais į vairuotoją. „N“ prekės ženklas grįžo į „WRC“ 2014 m., o vėlesnė sėkmė su daugybe pasaulio čempionatų „Hyundai“ suteikė pergalingą DNR, kurią atspindi „N“ didelio našumo modeliai. Šis impulsas tęsiasi elektrifikuojant, nes apdovanojimus pelnęs „E-GMP“ pagrįstas „IONIQ 5“ suteikia puikų pagrindą sukurti pirmąjį didelio našumo EV.
„IONIQ 5 N“ nustato „Hyundai N“ kaip „Hyundai Motor“ technologijų galiūną ir vadovauja pažangioms technologijoms, kuriomis bus dalijamasi su visais „Hyundai“ elektromobiliais, siekiant strateginio tikslo - padidinti bendrą „Hyundai“ konkurencingumą. „IONIQ 5 N“ yra pirmasis žingsnis į šį strateginį pokytį su papildomais elektriniais „N“ modeliais.
„Hyundai N“ yra „Hyundai Motor Company“ technologinė lyderė. „N“ prekės ženklo pergalingas technologinių žinių ir automobilių sporto patirties derinys peržengia transporto priemonių veikimo ribas, todėl neseniai buvo sukurtas „IONIQ 5 N“, skirtas didelio našumo elektra varomų automobilių pasirodymui. Pagrindiniai su šia transporto priemone susiję pokyčiai dar labiau sustiprins visų „Hyundai“ modelių konkurencingumą ateityje. Štai kodėl „N“ prekės ženklas egzistuoja.
Jaehoon Chang „Hyundai Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius
„IONIQ 5 N“ sujungia standartinio modelio elektrifikuotą pasaulinę modulinę platformą (E-GMP) su „N“ automobilių sporte sukurtomis technologijomis ir panaudoja „N“ patirtį iš elektrifikuotų „Rolling Labs“ (pvz., RM20e, RN22e ir N Vision 74), kad maksimaliai padidintų našumo galimybes ir užtikrintų, kad jis atitiktų tris „N“ veiklos ramsčius: „Corner Rascal“, „Lenktynių trasos pajėgumas“ ir „Kasdienis sportinis automobilis“.
„IONIQ 5 N“ buvo sukurtas siekiant pakelti vairavimo malonumą į naują lygį, naudojant naujausias turimas technologijas. Pradedant nuo „IONIQ 5 N“, „N“ prekės ženklas siekia suteikti „N“ būdingą smagią vairavimo patirtį, nepaisant benzino, elektros ar vandenilio. Kad tai padarytume, atidžiai stebėjome savo „N“ gerbėjų balsus, kad sureguliuotume pirmąjį visiškai elektrinį „N“, kad įelektrintume reikliausių „N-tuziastų“ vairavimo aistrą.
Till Wartenberg „Hyundai Motor Company“ viceprezidentas ir „N“ prekės ženklo bei automobilių sporto skyriaus vadovas
Dviejų variklių „AWD“ su ralio įkvėptu valdymu palaiko „Corner Rascal“ galimybes
Siekiant pagerinti vairo reakciją ir grįžtamąjį ryšį, „IONIQ 5 N“ vairo kolonėlė buvo sustiprinta, kad būtų padidintas standumas. Be to, transporto priemonėje yra specialiai sureguliuota „N R-MDPS“ (į stelažą montuojama varikliu varoma vairo stiprintuvo) sistema su didesniu vairavimo koeficientu ir geresniu sukimo momento grįžtamuoju ryšiu. Dėl šių patobulinimų vairavimo patirtis yra tiesioginė ir komunikabilesnė, o tai suteiks daugiau vairuotojų pasitikėjimo.
„N Pedal“ buvo sukurtas kaip sprendimas, skirtas elektromobilių svorių ir dydžių klausimams spręsti, tuo pačiu siekiant reagavimo charakteristikų, būdingų „Hyundai“ čempionų titulą laimėjusiuose „i20 N WRC“. Ši išmani programinės įrangos funkcija, esanti IONIQ 5 N, sukurta taip, kad būtų užtikrintas momentinis įsijungimas ir padidintas droselio jautrumas. Remiantis panašia technologija, naudojama „i-Pedal“ regeneracinėje stabdžių sistemoje, „N Pedal“ teikia pirmenybę greitam ir žavingam posūkiui, o ne energijos vartojimo efektyvumui. Naudojant lėtėjimo jėgą, sukuriamas agresyvus svorio perkėlimas, todėl kampų įvažiavimas yra ryškesnis.
„N Drift Optimizer“ padeda išlaikyti dreifo kampą subalansuodama kelis transporto priemonės valdiklius, reaguojančius į realaus laiko įvestis. Integruota „Torque Kick Drift“ funkcija leidžia vairuotojui imituoti galiniais ratais varomų „ICE“ transporto priemonių sankabos spyrį, kai vairuotojas reikalauja greitesnio dreifo pradžios. Tai yra sudėtingos elektroninės valdymo technologijos rezultatas.
„N“ sukimo momento paskirstymas suteikia visiškai kintamą priekinio ir galinio sukimo momento paskirstymą, kurį galima reguliuoti iki 11 lygių. Galinėje ašyje esantis „e-LSD“ (elektroninis riboto slydimo diferencialas) optimizuoja posūkių efektyvumą ir valdymą. Papildomi ratų jutikliai ir didesnė amortizacinė galia su padidintu amortizatoriaus dydžiu praplečia elektroniniu būdu valdomos pakabos veikimo diapazoną.
Patobulinta PE sistema, patobulintas akumuliatoriaus aušinimas ir „N Brake Regen“ stiprintuvas lenktynių trasoje.
Šis galingas EV turi keletą techninių patobulinimų. Jo elektros varikliai sukasi iki 21 000 aps./min., suteikdami 478 kW / 650 AG su įjungtu N Grin Boost. Tai yra dviejų pakopų keitiklio su padidintu energijos vartojimo efektyvumu, kad naujosios 84 kWh baterijos galia būtų didesnė, rezultatas.
Kelios išskirtinės funkcijos padeda stebėti našumą. „N Grin Boost“ padidina pagreitį padidinus galią 10 sekundžių, o „N Launch Control“ užtikrina tris skirtingus sukibimo lygius, kad būtų galima greičiau startuoti, todėl vairuotojai gali pajudėti iš vietos su savo transporto priemone, kaip su profesionaliu lenktyniniu automobiliu. Track SOC (state-of-charge) automatiškai apskaičiuoja akumuliatoriaus suvartojimą vienam ratui.
IONIQ 5 N nustato naują temperatūros valdymo etaloną sunkiomis lenktynių trasos sąlygomis. Palyginti su konkurentais, IONIQ 5 N pasižymi didesniu atsparumu karščio sukeltam galios pablogėjimui, kuomet dėl perkaitimo prarandama maksimali galia.
Prieš važiuodamas vairuotojas gali panaudoti išankstinį N akumuliatoriaus kondicionavimą, kad optimizuotų akumuliatoriaus elementus iki efektyviausios energijos suvartojimo temperatūros, pasirinkdamas „Drag“ režimą, kad trumpam išnaudotų visą galią, arba „Track“ režimą, optimizuojantį žemiausią įmanomą akumuliatoriaus temperatūrą, kad būtų galima atlikti daugiau ratų.
„N Race“ funkcija dar labiau optimizuoja EV ištvermę trasoje, suteikdama vairuotojams daugiau tiesioginio automobilio energijos suvartojimo kontrolę. „N Race“ taiko su automobilių sportu susijusį metodą, siekdama maksimaliai padidinti išteklius greičiausiam laikui. Nors tokiam nustatymų keitimui paprastai reikia mechanikų ir įrangos komandos, IONIQ 5 N tai siūlo patogiai paspaudus kelis mygtukus.
„N Race“ vairuotojams suteikiamas strateginis pasirinkimas pirmenybę teikti „Endurance“ arba „Sprint“. „Endurance“ padidina atstumą lenktynių trasoje. Tai pasiekiama ribojant didžiausią galią, dėl kurios lėčiau kyla temperatūra. Palyginimui, „Sprint“ teikia pirmenybę galiai ir suteikia trumpesnius pilnos energijos srautus. Tai padės vairuotojams tiksliai valdyti savo energijos vartojimo strategiją ir sukurti idealų našumo langą, kad būtų pasiekti savo vairavimo efektyvumo tikslai.