„Hyundai IONIQ 6“ sumažina atstumo nerimą – vienu įkrovimu nuvažiuos 614 kilometrų
„Hyundai Motor Company“ paskelbė, kad naujasis „IONIQ 6 Electrified Streamliner“ visiškai elektra vienu įkrovimu nuvažiuos 614 kilometrų (pagal WLTP tyrimus).
„Hyundai Motor Group“ įsipareigoja plėtoti pažangią akumuliatoriaus technologiją, todėl IONIQ 6 klientai gales mėgautis užtikrintu vairavimo efektyvumu be streso bei ilgu nuvažiuojamu atstumu. Sunaudojantis 13,9 kWh/100 kilometrų, „IONIQ 6” bus vienas iš efektyviausiai energiją naudojančių elektromobilių (EV) rinkoje.
Jae Ho Huh
„Hyundai Motor Company“ Sub-Mid projektų valdymo centro vadovas
IONIQ 6 E-GMP architektūra palaiko skirtingą klientų gyvenimo būdą
Įspūdingas „IONIQ 6” elektrinis diapazonas yra įmanomas didžiąja dalimi dėl „Hyundai Motor Group“ pasišventimo elektromobiliams skirtai architektūrai „Electric-Global Modular Platform“ (E-GMP) ir itin mažo atsparumo vėjui. „E-GMP” užtikrina optimalų elektrinį našumą ir itin greitą 800 V įkrovimą su iki 351 kilometro nuotoliu vos per 15 minučių arba 10–80 % per maždaug 18 minučių ir palaiko 400 V įkrovimą be papildomų komponentų ar adapterių.
Elektrifikuotas „Streamliner” pasinaudoja „E-GMP” pranašumais, kad geriausiai atitiktų keleivių poreikius su segmente pirmaujančia 2 950 mm ilgio ratų bazę. Dėl naujoviškos transporto priemonės pakrovimo (V2L) technologijos, naudojant „E-GMP”, „IONIQ 6” gali būti naudojamas kaip nešiojamas maitinimo blokas ant ratų. Tai leidžia modeliui įkrauti elektrinius prietaisus, pvz., stovyklavimo ar lauko prietaisus.
Kaip „IONIQ 6” pasiekė mažiausią pasipriešinimo koeficientą „Hyundai Motor” serijoje
„Hyundai Motor“ padidino „IONIQ 6” visiškai elektrinio važiavimo diapazoną pritaikę išsamų aerodinaminį dizainą ir inžinerinius darbus. Automobilio pasipriešinimo koeficientas 0,21 yra mažiausias bendrovės linijoje ir vienas žemiausių pramonėje.
„IONIQ 6 Streamliner” išvaizda ir įvairūs dizaino elementai, tokie kaip aktyvi oro sklendė, ratų oro užuolaidos, integruotas galinis spoileris ir ratų tarpų reduktoriai, žymiai pagerino modelio aerodinamines charakteristikas, todėl jis yra tarp aptakiausių transporto priemonių visame pasaulyje. Visų pirma, ratų tarpų reduktoriai sumažina tuščią erdvę tarp priekinio bamperio ir padangų, kad pagerintų aerodinamines charakteristikas aplink ratų angas. Pirmą kartą „Hyundai“ modeliui pritaikyti patobulinimai leidžia elektrifikuotam bendrovės „Streamliner“ pagerinti keleivių važiavimo komfortą ir kartu įveikti aerodinamikos iššūkius.
Byung Hoon Min
„Hyundai Motor Company“ transporto priemonių eksploatacinių savybių plėtros centro vadovas