„Hyundai IONIQ 5“ Vokietijoje laimi du „Auto Bild“ palyginimo testus iš eilės
„Hyundai IONIQ 5“ tęsia pergalių seriją dviejuose neseniai atliktuose Vokietijos automobilių žurnalo „Auto Bild“ lyginamuosiuose bandymuose. Didžiausio Europos automobilių prekybos žurnalo redaktoriai paskelbė „Hyundai“ visiškai elektrinį vidutinio dydžio CUV nugalėtoju prieš „Mercedes EQB“ keturiose kategorijose. Šis bandymas taip pat buvo paskelbtas „Auto Bild Allrad“ 04/2022 numeryje. Tuo tarpu „IONIQ 5“ taip pat pranoko „Audi Q4 e-tron“ ir „Polestar 2“ kitame palyginimo teste aprašytame naujausiame žurnalo numeryje.
Norėdami įvertinti baterijomis varomą elektrinę transporto priemonę (BEV) palyginimo testuose, „Auto Bild“ vertina septynias kategorijas: kėbulą, komfortą, jėgos agregatą, važiavimo dinamiką, prijungtą automobilį, tvarumą ir išlaidas. Iš viso modeliams galima surinkti iki 800 taškų.
Ankstesniame palyginimo su „Mercedes EQB“ teste „IONIQ 5“ surinko aukštesnius balus nei „Mercedes EQB“ pagal kėbulą, jėgos agregatą, važiavimo dinamiką ir sąnaudas, o tvarumo srityje lygiavosi su konkurentu. „Hyundai“ visiškai elektrinis vidutinio dydžio CUV užėmė pirmąją vietą su 582 taškais ir gavo 20 taškų daugiau nei jo varžovas.
„Hyundai IONIQ 5“ siūlo daugiau erdvės, geresnes vairavimo charakteristikas ir geresnę įkrovimo technologiją nei „Mercedes EQB“, – rašo „Auto Bild“. „Be to, jame taip pat puikūs stabdžiai bei išskirtinė garantija.
Naujausiame „Audi Q4 e-tron“ ir „Polestar 2“ palyginimo teste „IONIQ 5“ užėmė aukščiausią vietą kėbulo, komforto, vairavimo dinamikos ir tvarumo kategorijose. „Auto Bild“ redaktoriai modeliui skyrė 573 taškus. Vokietijos leidinys paskelbė „IONIQ 5“ nugalėtoju „už daug vietos ir įrangos, puikių vairavimo savybių ir sudėtingų elektroninių technologijų“.
Be to, kad triumfavo dviejuose naujausiuose „Auto Bild“ palyginimo testuose, kovo mėn. Pradžioje „IONIQ 5“ taip pat buvo geriausias „Auto Zeitung“ elektrinių visureigių ir CUV palyginimo teste. Nuo modelio pristatymo prieš metus, jis taip pat laimėjo dešimt „Metų Automobilio” apdovanojimų Europoje ir buvo 2022 m. Europos „Metų Automobilio” finalininkas.
Pralenkdamas stiprius konkurentus dviejuose palyginimo testuose tokio prestižinio leidinio kaip „Auto Bild“, „Hyundai“ dar kartą įrodė, kad pirmauja elektrinio mobilumo srityje Europoje. Visiškai elektrinį vidutinio dydžio CUV sukūrėme atsižvelgdami į klientų poreikius ir tai darydami sukūrėme revoliucinę elektrinę transporto priemonę su erdviu dizainu, puikiu našumu kelyje ir naujoviška įkrovimo technologija.
Andreas-Christoph Hofmann – „Hyundai Motor Europe“ marketingo ir produkto vice prezidentas
Išraiškingas dizainas su daugybe vietos
Ankstesnio palyginimo testo metu „Auto Bild“ redaktoriai gyrė „IONIQ 5“ už įspūdingą dizainą, kuris išlieka ir interjere. „„IONIQ 5“ atrodo kaip italų dizaino studija iš 90-ųjų, kurią Hyundai perkėlė į dabartį. Vokietijos automobilių žurnalas tęsė, sakydamas, kad „IONIQ 5“ yra „dar erdvesnis nei „Mercedes EQB““.
„IONIQ 5“ taip pat suteikia daug vietos ir kroviniams. Klientai gali pasinaudoti 527 litrų krovinių erdve ir iki 1587 litrų atlenktomis sėdynėmis. Priekinė bagažinė taip pat siūlo iki 57 litrų papildomos sandėliavimo patalpos.
Reaguojantis jėgos agregatas gyvam važiavimui
„IONIQ 5“ konfigūracija, kurią „Auto Bild“ naudojo prieš „Mercedes EQB“, buvo versija su ilgo nuotolio akumuliatoriumi (72,6 kWh) ir visų varančiųjų ratų pavara. Turėdamas 305 AG sistemos išvestimi ir 605 Nm sukimo momentą, „IONIQ 5“ įsibėgėjo greičiau nei konkurentas ir lengvai pasiekė 185 km/h.
„Auto Bild“ redaktoriai pirmenybę teikė „IONIQ 5“ vairavimo dinamikai, o ne „Mercedes EQB“. „IONIQ 5“ siūlo nepaprastai gerą sukibimą. Vairo mechanizmas reaguoja tiesiogiai, todėl vairavimas atrodo gyvesnis ir judresnis nei „Mercedes EQB“.
Antrajame palyginimo teste vokiečių leidinio žurnalistai taip pat naudojo standartinę baterijų paketo versiją (72,6 kWh). „IONIQ 5“ važiavimo dinamikai taip pat pirmavo prieš „Audi Q4 e-tron“ ir „Polestar 2“. „Jėga gali būti tiksliai dozuojama , o rekuperacija reguliuojama. „i-pedal“ režimas veikia ypač gerai. Tai leidžia „IONIQ 5“ lengvai judėti be papildomų pastangų tik akceleratoriaus pedalu – iki pat sustojimo.“