Hyundai pristato „Concept THREE“ – kompaktišką elektrinį konceptą IAA Mobility 2025

Pasaulinė premjera: IAA Mobility 2025 parodoje Miunchene Hyundai pristatė „Concept THREE“ – pirmą kompaktišką elektromobilio (EV) koncepciją po IONIQ prekės ženklu.

Strateginis žingsnis Europoje: Šis modelis žymi kompanijos planus įžengti į sparčiai augantį Europos kompaktiškų elektrinių automobilių segmentą, reaguojant į urbanizacijos, tvarumo ir erdvės efektyvumo poreikius

Dizaino kryptis – „Art of Steel“: „Concept THREE“ perteikia Hyundai „Art of Steel“ dizaino filosofiją – plastiškumas, tikslūs kontūrai ir plieninė estetikos elegancija.

Elektromobilių plėtros vizija: Hyundai siekia, kad iki 2027 m. visi modeliai Europoje turėtų elektrines versijas, o iki 2030 m. būtų pristatyti 21 EV modeliai visame pasaulyje.

Išryškėjanti IAA ekspozicija: Renginyje pristatyta visą Hyundai elektromobilių liniją – nuo „Concept THREE“ iki IONIQ modelių, suteikiant galimybę išbandyti net 9 modelius, įskaitant ir IONIQ 9.

Lyderystės ambicija: Grįžimas į IAA Mobility (po ketverių metų pertraukos) žymus įvykis – „Concept THREE“ tapo ženklas naujai Hyundai elektrifikacijos fazei Europoje.

Hyundai Concept THREE – dizainas, kuriame susilieja medžiagos, emocijos ir tvarumas

Medžiagomis grįstas dizainas. Eksterjeras padengtas anodavimo efekto apdaila, atspindinčia „Hyundai“ Art of Steel dizaino filosofiją. Ryškūs citrininio atspalvio stiklai ir ratlankiai subtiliai sujungia eksterjerą su interjeru. Salone vyrauja švelnios geltonos ir pilkos tonacijos, kurios per įvairias tekstūras kuria aplinką, kuri vienu metu ir rami, ir išraiškinga.

Salono erdvė sukurta būti šilta, intuityvia ir raminančia. Švelnios formos ir žmogui pritaikyti sprendimai leidžia pasijusti atsipalaidavusiu, suteikdami premium komforto pojūtį.

Individuali patirtis. Koncepcijoje pristatoma nauja idėja – „Bring Your Own Lifestyle (BYOL)“ moduliai. Tai personalizuojami elementai, leidžiantys vairuotojui ir keleiviams pritaikyti automobilio aplinką pagal savo gyvenimo būdą ir kelionės poreikius.

Mr. Pix. Interjere slypi simbolinis personažas – Mr. Pix. Jis kuriamas kaip smalsumą, džiaugsmą ir emocinį ryšį skatinantis elementas. Per netikėtas detales ir interaktyvius sprendimus jis suteikia automobiliui žaismingumo ir netikėtų atradimų.

Tvarumas. „Concept THREE“ interjeras įsivaizduojamas naudojant perdirbtas jūrinių atliekų tekstiles bei lengvo aliuminio putas. Tokios medžiagos simbolizuoja „Hyundai“ ilgalaikę viziją – mažinti poveikį aplinkai, kartu siūlant aukščiausio lygio dizainą ir kokybę.